Logo sommerfugl

mandag den 25. august 2008

Vægtløs

Tahi floating



4 comments:

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke helt finde ud af - hvad jeg synes om konceptet som jeg hermed linker til ... men er gået med på spøgen -

Du er hermed nomineret
http://www.busterliguster.dk/?p=489

tosommerfugle sagde ...

Mange tak for nomineringen. Deborah gav mig også denne award-meme for nogle dage siden, så jeg har tilføjet dig i det indlæg som jeg skrev da.
> Award-meme: Brillante Weblog

Så er der jo lidt linklove til dig dér :-)

Mine tanker om konceptet er også lidt - på den ene side - på den anden side. Så jeg har ikke helt fundet ud af om/hvad jeg vil.

Anonym sagde ...

Mht vægtløshed:

På månen mister traumerne pondus. Sorgen skal skrives i vand og fuglene flyve i form af en fisk.

Så er vi for alvor fri...

Knus, knus

tosommerfugle sagde ...

Ja.

Og når vi svømmer i luften, flyver i vandet, kan vi nå månens blidere tyngde kraft. Hvis vi kan rumme friheden, har vi den :-)

Kram, knus

Logo sommerfugl