Logo sommerfugl

fredag den 17. september 2010

Hinke til Paradis

Hinke Paradis


2 comments:

Anonym sagde ...

Hej,

Det er ikke en kommentar, men en forespørgsel jeg har til dig. Kan jeg få lov til at bruge billedet "Hinke til Paradis af dig. I tilfælde af det ikke er dit, kan du fortælle mig hvor jeg eventuelt kan henvende mig?

Jeg er ved at lave en blog om gamle udendørslege "Ud at lege som før", hvor jeg gerne vil bruge billedet i min header. Det er sådan et skønt billede.

Med venlig hilsen
Janni
Mobil 26121003

tosommerfugle sagde ...

Growing old is inevitable. Growing up is optional!

:-)

Jep, det er netop et skønt billede. Det er ikke et som jeg har taget, og jeg fandt det engang uden kildeangivelse. Lidt søgning viser at billedet cirkulerer viralt, og jeg vil gætte på at det er fra før den "digitale æra".

Så jeg kan desværre ikke fortælle hvor du kan spørge, men på den anden side skulle det næsten undre mig om nogen håndhæver rettigheder over billedet.

Billedet findes bl.a. her: Hopscotch for Seniors, under titlen "Hopscotch for Seniors thanks to Wayne Nowazek". Hvilken relation det er udtryk for ved jeg ikke.

Held og lykke med dit blog-projekt. God idé at sætte fokus på de gamle udendørslege :-)

Logo sommerfugl